Dålig uppdatering

Ni får förlåta mig för dålig uppdatering men jag har faktiskt haft fullt upp. Sisst jag bloggade passade den lilla hunden Leo och sedan dess har jag haft två påov och två redovisningar imför klassen. dessutom har jag haft två stora SO projekt och en hel del annat i skolan att göra så jag har tagit hem lite skolarbete. När jag inte har pluggat har jag tittat på genrepet på Idol här i Göteborg, varit på ett caf'e där min lillebror spelade gitarr, hjälpt min farmor på julmarknaden i Kyrkan, hälsat på Mormor oc en massa annat. vi har fått en ny tjej i klassen som heter Dima och värkar väldigt snäll.

Nu sitter jag typ barnvakt för min lille bror och hans kompis... inte för att man behöver passa dem särskillt mycket. Skulle laddat upp bi8lderna sen igår när jag följde med Hilda till Idol man kameran följde med mamma och pappa till festen.


Ni får lite bilder på oss "barnvakter" istellet






Kommentarer
Postat av: hilda

HIHI!! Vaddå lik din pappa (sista bilden)????!! ♥

2010-12-22 @ 13:22:03
URL: http://hhildaah.blogg.se/
Postat av: jonna plos

Svar till: Hilda

haha!´´ nej jag är inte lik min pappa på någon bild

2010-12-22 @ 13:45:13
URL: http://jonnaplos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0