För gammal för pulka?

Nä, man kan absolut aldrig bli för gammal för pulka. Det har jag alltid sagt. Jag var faktiskt ute förut med Hilda och hennes lillasyster och åkte lite. efter att vi åkt en stund och jag tjatat lite gick vi i alla fall och delade ut lite saker från WWF:s pandaförsäljningen. rätt skön dag idag.

Jag vet att jag har en dålig uppdatering men det har hänt en hel del sen jag bloggade sist. Jag var på själv feministisktförsvar igår. Riktigt kul faktisk. I onsdags hade vi det lugnt i skolan och på didin pratade vi om olika bloggar. Det var den sista lektionen på teatern. Jag gav ett ljus till Viktoria (våran lärare). Jag minns inte vad jag gjorde på torsdagen men i fredags tittade jag såklart på Idol. Det var ju final!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0