Jullov

Äntligen har vi lov! jag ska slappa hela lovet... fast det stämmer inte riktigt. jag har änu inte hunnit fixa all julklappar. men efter det ska jag slappa, ha sovmorgon och bara götta mig. jag fyller ju år alldeles efter nyår så jag får mycke presenter innan skolan börjar igen.
Idag höll våran klass (och några klasser till) i avslutningen så vi fick sjuna massa låtar. Vi hade "Kalle anklas jul" som tema. vi slutade innan 11 men. en riktigt bra tid som man borde få sluta varje dag tycker jag. jag har sammanlagt 6 st julklappar i förskott från mina söta venner♥

Hildas mamma bjöd oss på efterrätt när vi ätit. den bestod avglass och julmust helt okej så länge glssen fanns kvar. när glassen försvunnit var det dock inte lika gott




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0