4/11 2010

God morgon! Sovit gott? Det har inte jag. jag har sovit oroligt hela natten. Var så spänd för att åka till London att jag inte somnade förrän när klockan var närmar 01:00. När jag väl somnat började den trådlösa telefonen som låg bredvid mig på nattycks bordet pipa (för att batteriet var lågt). Kl. 04:30 orkade jag inte längre och gick och ställer telefonen i laddaren så att den skulle sluta pipa. Det hjälpte inte så mycket. När jag har rört på mig har jag jätte svårt att somna om sen igen. Så när pappa gick upp för att gå till jobbet låg jag fortfarande vaken och pratade lite med honom. sen sov jag sött till 09:30 ungefär…

Nog om det. Någon som ska göra något kul idag? ni har säkert redan hört nog om att jag ska åka till London så jag får väl berätta vad jag ska göra utöver det. Det är ganska ointressant. Jag ska lägga in en tvätt så att jag kanske kan tå med en tröja som är smutsig just nu, äta lunch, spela Super Mario Galaxy 2 och läsa bloggar

Nu är jag jättetrött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0