kusinerna♥

Wii! Här sitter vi och spelar Mario Kart Wii. Det är jag Daniel och Hilda. Jag äger sönder dem! Fast själva tycker de att det är de som är bäst. Men icke här är det jag som vinner.

Var hemma hos farmor förut och hälsade på kusinerna. Melvin stod på en pall i köket när vi kom och sa att han diskade. Men det såg mer ut som om han försökta att skvätte ner varenda kvadratmeter av köket. Min yngsta och nyfödda kusin sov mest hela tiden. Och Eliot tittade på film och visade oss ett ny möblerat rum på over våningen. Vi åt vofflor, satt och pratade och lekte med Eliot och Melvin.

Glömde kameran hemma (som vanligt) så har inga bilder på mina söta kusiner Men jag har ju på oss som håller på att spela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0