Igår

hej hej!
Hade en full speckad dag igår. först vaknar man av att att hunden skäller som en galning och sen blir det till att åka pulka med Hilda. Haha, ja jag åker fortfarande pulka och tycker att det är ganska kul. Sen sklle jag och mamma sy kläder till uppvisningen men vi sydde ingentig. istellet tog jag en svart volang kiol som jag ick av Felicia i början av sommaren och en rosa sjal som topp (Det är afrikanskt tema). Vi åkte till allum ochså för att köpa armband.

På kvällen akte vi hem till pappas kompis Åke som bjöd oss på middag och hemma gjord, jätte god glass. Efter att Åkes två små barn hade gått och lagt sig spelade vi ett jätte kul spel som Åkes fru Laura hade gjort till sammans med deras dotter. såklart vann jag.


ho ho, här kommer tomten med prina grodfötter


Carolin

 
en glad jag ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0