Vinter kyla

Ja, man kan verkligen säga att det är kalt ute nu. Brrrrr. När jag skulle gå hem från skolan hann jag knappt gå de lite drygt 100m till tunneln innan jag var kall som en isbit.

 

Jag och mamma ska åka till Myrins tyger och se om vi kan hitta något man kan sy till uppvisningen på dansen. Vi ska ha afrikanska kläder med jordnära färger till den ena och jag kan inte hitta det i någon butik… sedan måste jag ringa farmor och fråga om hon kan hjälpa mig sykläderna. På Myrins ska jag även kolla efter en ”duk” till en hemma gjord byrå typ så att den inte ska synas.

 

Nu ska jag hacka lök så att det är klart när några kompisar från Borås kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0