Förlåt Förlåt Förlåt!

Förlåt mig jag vet att jag har haft dålig uppdatering den senaste veckan. Är riktigt ledsen men jag har haft mycket att göra. i onsdags var jag sjuk som ni redan vet och var alldels för trött för att orka blogga. I torsdags och fredags jobbade jag ikapp så mycket jag kunde med allt skolarbete. På lördagen kunde jag inte heller blogga pga. att jag var på 50 årsfest i Jönköping. Det var Kalle (mammas och pappas kompis) som fyllde år. Det var faktiskt ganska kul. Jag, Emelia, Daniel och Olle hade kul riktigt kul tillsammans. Vi gick bland annat ut med deras hund Leo och spelade spel. Igår däremot hade jag kunnat blogga men så blev det inte… nu ska jag i alla fall skärpa mig och börja blogga igen…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0