Hilda och jag

Som ni redan vet har jag gått på promenad en gång till sen jag var ute med Sofia… fast jag var med Hilda istället. Vi tog lite bilder och sen stack vi hem till Hilda. Hemma hos henne satt vi och tittade  när hennes syster Hedvig satt och spelade stardoll, laddade över lite bilder och åt kvällsmat. Det blev korv (vegitarisk) med bröd och så såklart ketchup och senap. GOTT.

                                                         Här kommer lite bilder
                                
                                 
                                                HAHA fokus ligger på mina ben
   
                                  


Kommentarer
Postat av: jag själv

lyckas få den sissta bilden precis när Hilda ramlar

2010-10-06 @ 21:37:57
URL: http://jonnaplos.blogg.se/
Postat av: Evelina

hahah, sköna bilder! :D<33

2010-10-10 @ 20:08:01
URL: http://evelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0