Lös Hund

När jag skulle gå hem förut såg jag en hund sitta på vägen. När jag närmade mig den så spaang den iväg. Lite längre fram gick en tjej i 16-årsåldern som hunden följde efter en bit. Hon tittade lite snett på den och på mig. Jag tror att hon trodde den var min. 


jag har inte bloggat innan idag men jag gör det nu. så här har min dag sett ut.

Morgonen:
Hela familjen försov sig. Men jag hann med bussen ändå.

Skolan:
Började skoldagen med att titta på en live film från de instängda gruvarbetarna i Chile (eller vad det nu hette). sedan fortsatte dagen med matte, ea, högläsning, idrott, lunch och DiDi (digital dialog)

Efter skolan:
Efter skolan har jag bara gått hem och snart ska jag gå till teatern där jag möter upp Jenny utanför i kafeterian.

gammal bild från när jag var i Italien (ca 4 år sedan)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0