årets första jordgubbe

Hej!
hoppas ni har det bra! jag har i alla fall haft en fullspäckad dag. Jag försov mig imorse vilket gjorde att jag precis missade bussen, så jag fick ta en buss senare. Torsdagar brukar vara den värsta dagen (i skolan i alla fall) eftersom vi inte slutar fören vid halv fyra eller något sån't. Men solen sken och vi fick ledigt från lektionen efter lunch, sen ett lätt musik prov och idrott. vi spelade fotboll vilket jag inte är så bra på men jag får jobba på det !

Efter skolan stack jag hem till Hilda. Hennes mamma hade köpt jordgubbar och vi fick årets första jorgubbar! bilder från dagen får ni någon annan dag för Hida har snott min överförningssladd och jag har inte fått till baks den än...

sålänge får ni titta på denna potatisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0