Glad alla ♥ns dag

Hej!

Jag har tillbringat alla hjärtans dag men min syster. Vi tog bussen vid halv tolv och åkte in till stan. först gick vi in till intersport. Där hittade jag en jacka som jag ska ha när vi åker skidor om några veckor. Den funkar även som ren/vind jacka till i sommar. Jag har även köpt ett par mjukisar på cubus men är inte helt säker på om jag är nöjd eller inte.

Efter mina två inköp gick vi vidare och letade efter alla hjärtans dag present till min systers kille. Det tog ganska lång tid innan hon bestämmde sig vad hon skulle köpa. Tillslut köppte hon en skjorta från jc och ett örngott med en gullig text på.



PS. bilder på vad jag köpte kommer någon annan dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0