Hemma från Tilda

Hej!!

Nu är jag hemma efter att ha varit med Tilda. Jag har faktiskt gjort alla läxor så jag försänar att få sitta vid datorn lite  Jag och tilda spelade Guitar Hero och jag sög ärligt talet, haha, jag trodde jag skulle vara grym... men jag var nog lite för självsäker.

När vi ätit lite mellanmål och spelat Guitarv Hero gick vi ner till Allum för att köpa en pressent till Elina - som sagt. utanför Allum mötte vi Elin och hennes lilla hund. Hon stog och väntade på Hilda och Elina som var inne på toa. tyverr kunde vi inte gå med dem eftersom vi hade lite hemlisar för Eina. Tilda köpte ... nja det kan jag ju nte säga tänk om Elina läser! Jag köpte inget men jag tror jag vet vad jag ska köpa nu


Kommentarer
Postat av: Sannie

Om du hade superkrafter, vilken hade du velat ha då? :)

2011-02-25 @ 10:37:36
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0