Storstädning :(

Idag har det varit städning på schemat. Tråkigt. Jag har putsat alla fönster och nästan alla speglar och snart är det dags att städa mitt rum. Jag brukar inte komma särskilt mycke längre än att bädda min säng men det ska det bli ändring på... haha, om jag lyckas förstås. 

De senaste dagarna har jag bara varit hemma och slappat framför tven, pratat med folk i telefonen. Ikväll eller ja när elina kommer hem från sina kusiner ska jag träffa henne och några till. Kanske ska baka lite och planera inför en sak vi kanske ska göra om alla kan... vad det är får ni veta någon annan gång.

Föresten Hilda kommer hem ikväll. Längtar efter henne och hoppas att jag får träffa henne snart. Mamma bjöd dem på middag när de kommer hem men de ville ta det lite lungt och Mimmi (deras mormor) hade lovat att göra pankakor när de kom hem...

jaja jag bloggar mer när det finns något lite mer intressant att berätta


Jag och Elina för någon vecka sedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0