Surprise!!

Tja!

Idag väckte mamma mig vid tio så jag hann duscha och göra mig iordning innan Elin, Elina och Elin H kom hit med kakor, balonger och fina kläder. Vi hade nämligen planerat att ha en liten "välkommenhem- fest" för hilda som kom hem igår från Sydafrika. när vi satt fram Godis, schips, läsk, munkar, kakor, blåst upp balonger och gjort fint ringde jag henne och frågade om hon hade lust att komma över occh det är klart att hon vill komma och träffa  mig (Haha). Medan jag gick till hallen och välkommnade henne satt tjejerna tysta i soffan och när hon kom in roppade alla "VÄLKOMMEN HEM HILDA!!" haha jag lovar att hon blev förvånad

Nu ska jag och Hilda hem till henne så ska hon visa v ad hon köpt i sydafrika


gammal bild på mig och Hilda♥ Haha, när hon ser att jag lagt upp denna bilden kommer hon döda mig


Kommentarer
Postat av: hilda

D!U!Ä!R!D!U!M! Sojja,´men bajjskorv!!! ;DD <3

2011-02-21 @ 15:13:10
URL: http://hhildaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0