Universeum

tjenaaa!!

Idag har jag, som ni redan vet, varit med Tilda. Vi gick dock inte på DJ- skola så jag vet fortfarande inte vad det är. Menmen jag har haft väldigt kul ändå. Medans hennes bror Theo gick på DJ-skolan gick vi till universeum som inte låga alls långt därifrån. Vi vi började med att gå runt och titta på alla fiskar, spindlar, ormar, fåglar och allt vad det nu finns där men efter en stund tröttnade vi och gick till lek-/exprimentrummet. Min personliga favorit var ett rum där man skulle ta sig förbi laserstrålar utan att röra dem. Om man är så klumpig som mig och nuddar dem går ett larm. Haha, jag fick larmet att gå flera gånger

Viste ni föresten att jag har sovitöver på universeum en gång. När jag var 8 år (Tror jag) fick jag följa med Hildas familj dit. det var bara 30 personer som fick love att göra det. där lärde vi känna Maja och Natasha, sova bara någon meter från en haj, tävla i lag (vårat lag som vi döpte till vithajarna vann!) och gå runt och göra nästan vad vi ville. TACK FÖR ATT JAG FICK FÖLJA MED HILDA!!



jag gav tilda ett par söta öron♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg



sv superkul att du är med och tävlar ett smycke söta du :)



2011-02-16 @ 22:52:28
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg



sv superkul att du är med och tävlar ett smycke söta du :)



2011-02-16 @ 22:57:41
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0