2010




Vi åker skridskor i ishallen


Jag och Hilda tar bilder


sofia fotar mig


jag upptäcker att mina ögon faktitkt ser blåa ut i vissa ljus


jag köper mina favorit skor



jag jör bilder som jag fått i uppgift av skolan



jag åker med familjen och tittar på ljusspelet i Alingsås


jag och mamma åker till london och hälsar på Fredrik


Jag fick följa med Hilda och titta på Idol



nästan hela familjen åker till Egeskov i Danmark


vi åker till Italien och hälsar på släktingar bl.a. min gammelfarmor 
som ni kan se ovan


jag seglar med familjen i Kroatsien där jag får en riktig silbränna


jag firar jul med någon ny sorts drink

Kommentarer
Postat av: Elina

HAHA! Där var man ju riktigt snygg! ;D <3

kan du messa/ringa mig? ^^

2011-01-01 @ 13:25:07
URL: http://fiffigs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0