Barnvakt i Borås

heej!
igår åkte jag till borås för att var barn vakt åt mina två ygsta kusuner (0,3 och 4 år). den ygste av dem spydde på mig, fy fan vad äkligt, men jag hoppade in i dushen och bytte om så det var ingen fara. På kvällen efter fångarna på fortet såg jag på The suond of music. Filmen var helt okej.

När jag  kom hem idag åkte jag med pappa och Daniel till mormor och fikade. Jag och Daniel fick springa ner till ica och köpa apelsinjuice  till mormor. Det var en lång kö men vi fick syn på farmor längre fram och gick och stälde oss med henne.


Kommentarer
Postat av: hilda

Hihi, vsg! Och jag ska sola för dig också ;D <3

2011-01-16 @ 20:01:03
URL: http://hildaisydafrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0