Bliss Dance har dragit igång!

Tjena!

Dansen har äntligen börjat igen. gruppen ser ungefär ut som innan, det är bara tre nya. Elina, Moa och en tjej jag ínte vet vad hon heter. På uppvärmningen kände man värkligen att, man inte tränat på något sätt på hela lovet...

 
Idag på förmidagen kom Elin coh Erik hit med sin hund Leia som vi ska passa nästa helg. Leia fick gå runt i huset och nosa. Efter ett tag blev hon och min kanin Pelle lite kompisar, fast när hon var på väg att gå in i pelles bur blev Pelle lite sur på henne och det kan man ju förstå


söta Leia


Ps. till Hilda om du vill öva på dansen ska du få lösenordet av mig nästa gång vi pratar Ds.

Kommentarer
Postat av: Elina

Haha, gissa vem som har tagit bilden? ;)

2011-01-30 @ 18:04:05
URL: http://fiffigs.blogg.se/
Postat av: hilda

Gäärna! Nice att de har börjat!!! :) <3

2011-01-30 @ 20:19:35
URL: http://hildaisydafrika.blogg.se/
Postat av: J..

gillar du mej? jag gillar dej....<3

fin blog föresten :)

2011-02-07 @ 16:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0