Ny jacka behövs

Jag behöver värkligen en ny jacka nu. Jag vet att vintern snart är slut och att det värkar onödigtatt köpa ny jacka då, men den jackan jag har nu är för kort i armarna och har fläckar som inte går bort. Därför behöver jag en ny jacka nu när vi har beställt skidsemädter... det ända problemet är att mamma och pappa aldrig kommer att betala det för mig. Jag har nänligen en som är lagom som jag ärvt av Sofia. Den är väldigt ful enligt mig men pappa säger att den inte alls är ful och därför måste jag ha den. Som tur är så år det rea nu så jag passar på att kolla efter jacka. om ni har några förslag så kommentera gärna


den här jacan från ellos ser väl helt okej ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0