skolan har drat igång

Ja nu har skolan dragit igång på riktigt och det märks väldigt tydligt för vi har mycket att göra. Vi ska skriva en berättelse och typ svara på frågor om en tidningsartikel i svenskan, i SO ska vi fylla i svar om Martin Luther och skriva en dagbok ur hans perspektiv, i engelskan har vi ganska mycket men det går snabbt att gör så det är ingen fara med det men matte och NO är det lite värre med. Jag ligger efter i matten och vi har fått i uppgift av vår nya NO lärare att skriva fakta om någon slags teknik (t.ex. mobiltelefon, diskmaskin eller tåg) och man får inte ta någonting som någon annan redan valt att skriva om… någon som har förslag på vad jag ska skriva om?


Kommentarer
Postat av: hilda ;)

tvättmaskin, buss, bil, frys, kyl, brödrost, flygplan, spårvagn, mikro... haha, var bara tvungen ;) <33

Postat av: Jonna

tack för alla tips jag fick av dig LILLA Hilda:P



PS. glöm inte att sola för mig också och inte bara för Elina... ;D



2011-01-16 @ 17:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0