Trökdag...

idag har varit den tråkigaste dagen på länge. Imorse åkte Deniel och pappa till mormor, man jag fick inte följa med för jag hade inte klätt på mig än. Istället har jag suttit hemma och läst, spelat Wii fit plus och suttit framför datorn. Hilda har tvingat mig att jag ska vara inne på Skype hela tiden, men själv är hon alldrig inne. Okej, jag förstår att man inte vill sitta vid datorn när man är på semester och så men vai kan väl besstämma en tid som man kan prata på istället...

Egentligen finns det inget intressant att blogga om idag men jag fick en sådan blogg lust.

Ps. om du läser detta Hilda så kan du väl kommentera och skriva någon tid som båda kan vara inne på skype på så att vi är inne samtidigt. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0